Запропоновані ігри можна використовувати на будь-якому уроці з моменту початку вивчення дітьми букв англійського алфавіту. Можна виконувати їх у двох варіантах: або письмово в зошиті, або за допомогою спеціально приготовлених карток. Обидва варіанти мають свої переваги й недоліки. Перший варіант віднімає більше сил у дитини, але допомагає формувати навички каліграфії. Другий потребує спеціальної підготовки педагога(батьків): необхідно буде зробити відповідні картки, але такі ігри не віднімають багато часу і, за звичай, подобаються дітям. Для досягнення найкращого результату можна комбінувати обидва способи. Почну з письмового варіанту: 1.Напишіть букву, багаторазово її повторюючи. 2.Напишіть букву багато разів у сполученні з іншими буквами. 3.Напишіть по пам’яті усі букви англійського алфавіту. 4.Напишіть букви під диктовку. 5.Розташуйте всі запропоновані букви в алфавітному порядку і запишіть їх. 6.Знайдіть названу букву у ряді інших букв і обведіть її: -в 1 рядку треба знайти, наприклад, скільки разів зустрічається буква «а» і відзначити її; -на слух в 1-му рядку треба знайти букву «а», в 2-му - «і» і т.д. 7.Знайдіть потрібну букву у словах і підкресліть її (випишіть слова з цією буквою). 8.З’єднайте велику букву з її маленькою. 9.Допишіть маленьку букву до великої і навпаки. Відгадай зашифроване слово. Для цієї гри знадобиться англійський алфавіт, у якому кожна буква буде мати свій порядковий номер: Aa – 1, Bb – 2, Cc – 3 і т.д. Шифровка слів може проводитися по-різному, наприклад: - цифра – буква : 2 9 7 – big; - цифра – наступна буква: 1 8 6 - big; - цифра – попередня буква: 3 10 8 – big; - цифра – дві букви вперед/назад; - і навіть шляхом розв’язання прикладів: 1+1 – b; 3*3 – i; 10-3 – g (Додаток 1); 10.Заповніть таблицю. Дітям роздається 2 таблиці: одна заповнена буквами, а друга пуста або частково заповнена. Дітям пропонується заповнити першу таблицю аналогічно другій шляхом копіювання або по пам’яті. (Додаток 2)
Ігри з картками можуть бути такі: 1.Знайди і покажи названу букву. 2.Розклади букви в алфавітному порядку; 3.Розклади букви згідно інструкції (вид письмового диктанту); 4.Склади потрібне слово із букв; 5.Знайди пари карток: велика і маленька букви; 6.В один бік відклади всі голосні, а в інший – приголосні букви. 7.Прослухай ряд букв, відклади вбік ті, які не були озвучені. І наостанок ще одна гра – різновид американської «Spelling Bee»: запропонуйте дитині вивчене слово озвучити по буквам, спочатку дивлячись на його письмовий або друкований варіант, а потім – по пам’яті.
Ігри з ABC
ВідповістиВидалитиЗапропоновані ігри можна використовувати на будь-якому уроці з моменту початку вивчення дітьми букв англійського алфавіту.
Можна виконувати їх у двох варіантах: або письмово в зошиті, або за допомогою спеціально приготовлених карток. Обидва варіанти мають свої переваги й недоліки. Перший варіант віднімає більше сил у дитини, але допомагає формувати навички каліграфії. Другий потребує спеціальної підготовки педагога(батьків): необхідно буде зробити відповідні картки, але такі ігри не віднімають багато часу і, за звичай, подобаються дітям. Для досягнення найкращого результату можна комбінувати обидва способи.
Почну з письмового варіанту:
1.Напишіть букву, багаторазово її повторюючи.
2.Напишіть букву багато разів у сполученні з іншими буквами.
3.Напишіть по пам’яті усі букви англійського алфавіту.
4.Напишіть букви під диктовку.
5.Розташуйте всі запропоновані букви в алфавітному порядку і запишіть їх.
6.Знайдіть названу букву у ряді інших букв і обведіть її:
-в 1 рядку треба знайти, наприклад, скільки разів зустрічається буква «а» і відзначити її;
-на слух в 1-му рядку треба знайти букву «а», в 2-му - «і» і т.д.
7.Знайдіть потрібну букву у словах і підкресліть її (випишіть слова з цією буквою).
8.З’єднайте велику букву з її маленькою.
9.Допишіть маленьку букву до великої і навпаки.
Відгадай зашифроване слово. Для цієї гри знадобиться англійський алфавіт, у якому кожна буква буде мати свій порядковий номер: Aa – 1, Bb – 2, Cc – 3 і т.д. Шифровка слів може проводитися по-різному, наприклад:
- цифра – буква : 2 9 7 – big;
- цифра – наступна буква: 1 8 6 - big;
- цифра – попередня буква: 3 10 8 – big;
- цифра – дві букви вперед/назад;
- і навіть шляхом розв’язання прикладів: 1+1 – b; 3*3 – i; 10-3 – g (Додаток 1);
10.Заповніть таблицю. Дітям роздається 2 таблиці: одна заповнена буквами, а друга пуста або частково заповнена. Дітям пропонується заповнити першу таблицю аналогічно другій шляхом копіювання або по пам’яті. (Додаток 2)
Ігри з картками можуть бути такі:
1.Знайди і покажи названу букву.
2.Розклади букви в алфавітному порядку;
3.Розклади букви згідно інструкції (вид письмового диктанту);
4.Склади потрібне слово із букв;
5.Знайди пари карток: велика і маленька букви;
6.В один бік відклади всі голосні, а в інший – приголосні букви.
7.Прослухай ряд букв, відклади вбік ті, які не були озвучені.
І наостанок ще одна гра – різновид американської «Spelling Bee»: запропонуйте дитині вивчене слово озвучити по буквам, спочатку дивлячись на його письмовий або друкований варіант, а потім – по пам’яті.